Op 14 februari lieten we ons groene hart sneller kloppen met een verjaardagsuitje naar HVC.
Vanwege ons 5-jarig jubileum hadden we onszelf uitgenodigd voor een rondleiding in Alkmaar. Normaal is deze voor groepen scholieren, maar wij deden graag mee aan de spel-elementen tijdens de tour. En wat hebben we er veel van opgestoken!
Zo wisten we niet dat in Alkmaar alleen nog het restafval wordt gebracht, na scheiding van afval dat gerecycled kan worden. En we schrokken van de enorme hal waar het afval wordt gestort en verdeeld over de verbrandingsovens.
Dank aan HVC voor de rondleiding!